با عرض پوزش به دلیل نوسانات قیمت ارز لطفاً حتما قبل از خرید با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل نمایید.

09127086471
شنبه - پنجشنبه : 8:00 تا 17:00

ارسال

به سرارسر کشور

پشتیبانی حرفه ای

09127086471
Brand: Planet-logo

سوئیچ پلنت WGSW-28040

9,900,000 تومان


عضویت در خبرنامه محصول فقط برای اعضای سایت امکان پذیر خواهد بود.

شناسه محصول: ACSW-0071 دسته: , , برچسب: ,
Share:

ویژگی های برجسته سوئیچ PLANET WGSW28040

سوئیچ WGSW-28040 با ارائه مشخصات برجسته ای مانند عملکرد بالا، طراحی بدون فن، پشتیبانی ازپروتکل های IPV4 وIPV6، ویژگی های پرقدرت لایه دوم، کنترل ترافیک با ارائه کارایی بالا، مدیریتی مدرن و پیشرفته وقابل اطمینان، امنیتی قدرتمند، راهکاری انعطاف پذیرو کاربردی و استفاده از مزایای شبکه سبزیکی از بهترین وجدیدترین سوئیچ های برند پلنت می باشد. ارغوان نت با بررسی ویژگی های مورد نظراین سوئیچ، توضیحات کامل و جامعی را ارائه می دهد که توجه شما را به آن جلب می کنیم.

عملکرد بالا

سوئیچ WGSW-28040 با ارائه پورتهای اترنت گیگا بیت 10/100/1000مگا بایت بر ثانیه شامل چهارشیارواسلات رابط SFPگیگابیت مشترک 100/1000BASE x سوئیچی با کارایی بسیارقوی، ساختاری بدون انسداد را درست کرده و سرعت سیم را تا 56 گیگابیت بر ثانیه افزایش داده وبا ساده کردن مراحل ارتقاء LAN تقاضای پهنای باند را تامین کند.

طراحی بدون فن

این سوئیچ جدیدترین فرایند اتخاذ شده برای تراشه و فناوری سبز را بکارگرفته و قادر است با طراحی سوئیچی بی سرو صدا و بدون فن همراه با خنک کننده موثر، محیطی آرام و ثابت وبی سروصدا را فراهم کند.

پشتیبانی از دو پروتکل IPv6 و IPv4

WGSW 28040 به بیزینسها ومشاغل اداری کوچک ها کمک می کند تا با کمترین سرمایه گذاری در عصر IPv6 گام بردارند، در حالی که ISP شبکه

IPv6 FTTx را ایجاد می کند، نیازی به تعویض امکانات شبکه ندارد.

ویژگیهای پرقدرت لایه 2

سوئیچ WGSW-28040 می تواند عملکردهای پیشرفته مدیریت سوئیچ را برنامه ریزی کند، ازجمله این ویژگی های فنی می توان به جمع شدگی پورتهای فعال ، 802.1Q VLAN و Q درQ، VLAN پروتکل درخت چندگانه (MSTP) ، حلقه و BPDU Guard و IGMP Snooping نام برد که برای اطلاع از این ویژگی های فنی به توضیحات برند اصلی محصول مراجعه کنید. این سوئیچ از طریق جمع آوری پورت های پشتیبانی، اجازه می دهد یک ترانک پرسرعت با چندین پورت ترکیب شده و همانند لوله ای با ضخامت 16گیگابیت بر ثانیه کارکند و همچنین خرابی هایی که بوجود آمده را تحت پوشش قرار می دهد.

 کنترل ترافیک با ارائه کارایی بالا

سوئیچ WGSW-28040 با خصوصیات نیرومند QoS ومدیریت ترافیک با کارایی پرقدرت برای افزایش خدمت رسانی به اطلاعات نوع کسب وکار، صدا، و راهکارهای ویدئو پرشده است. عملکرد پخش، کنترل طوفان ترافیک درهنگام پخش چند صدا، کنترل پهنای باند درهرپورت، اولویت وتوجه به IP DSCP QoS را شامل می شود.با ویژگی های بیان شده، بهترین عملکرد در انتقال صدای VOIP و ویدئو را تضمین می کند و به شرکت ها این امکان را می دهد تا از منابع محدود شبکه به طور کامل استفاده کنند. یکی ازدلایلی که ارغوان نت این سوئیچ را توصیه می کند، مدیریت ترافیک با ارائه بهترین کارایی می باشد.

مدیریت پیشرفته و ایمن

برای داشتن مدیریتی با عملکرد قوی، این سوئیچ WGSW-28040 مجهز به رابط های مدیریت کنسول، وب، تل نت و SNMP است. با رابط ساخته شده مدیریت مبتنی بروب، سوئیچ WGSW-28040 با مدیریت زیرساخت مستقل وپیکربندی تجهیزات، استفاده ای آسان ازآن را برای شما فراهم می کند. با پشتیبانی از پروتکل استاندارد مدیریت شبکه ساده (SNMP) سوئیچ می تواند ازطریق هرنرم افزارمدیریت استاندارد مدیریت شود. همچنین WGSW-270240 با پشتیبانی از پروتکل های اتصالات امن که شامل پروتکل شبکه رمزنگاری شده(SSH) و پروتکل امنیتی مبتنی بررمزگذاری(SSL) ، شبکه امن را از راه دور مدیریت می کند.

امنیت قدرتمند

سوئیچ PLANET WGSW-28040 برای اعمال امنیت در edge یا همان لبه، لیست کنترل دسترسی لایه 2 تا لایه(ACL) را ارائه می دهد. می توان از آن برای محدود کردن دسترسی به شبکه با انکاربسته ها براساس آدرس IP مبدا ومقصد، پورت های TCP/UDP یا برنامه های کاربردی ومعمولی شبکه استفاده کرد. مکانیسم حفاظتی آن همچنین شامل احراز هویت مبتنی بر پورت 802.1x است که می تواند با RADIUS برای اطمینان از امنیت سطح پورت و مسدود کردن کاربران غیرقانونی به کار گرفته شود.

باعملکرد، پورت حفاظت شده می توان از ارتباط بین پورت های لبه جلوگیری کرد تا حریم خصوصی کاربرتضمین شود. امنیت پورت اجازه می دهد تا تعداد کاربران را در یک پورت مشخص محدود کنید. مدیران شبکه اکنون می توانند شبکه های شرکتی بسیارامن را با صرف زمان وتلاش بسیار کمتری نسبت به قبل ایجاد کنند.

راه حل گسترش انعطاف پذیر

چهاراسلات یا شیارکوچک مینی GBIC ساخته شده در سوئیچ WGSW-28040 با ماژول های فیبر نوری 1000BASE SX/LX وWDM SFP (عامل کوچک قابل اتصال) قابل اتصال و سازگارهستند. فاصله را می توان از 550 متر (فیبر چند حالته) تا 10/20/30/40/50/70/120 کیلومتر (فیبر تک حالته یا فیبر WDM ) گسترش داد. سوئیچ WGSW28040 عملکرد) SFP DDM مانیتور تشخیصی دیجیتال( پشتیبانی می کندکه به راحتی می تواند پارا مترهای زمان واقعی SFP را برای مدیر شبکه مانند قدرت خروجی نوری، قدرت ورودی نوری، دما، جریان سوگیری لیزر و ولتاژ منبع فرستنده گیرنده نظارت کند. این ویژگی برنامه های کاربردی در مراکزدیتا سنترها و گسترش سازمانی مناسب است.

شبکه سبز

سوئیچ دوستدار طبیعت WGSW-28040 در راستای صرفه جویی در انرژی با اتخاذ فن آوری سبز نسل جدیدی را برای ما به ارمغان می آورد. عملکرد گیگابیت وصرفه جویی درمصرف انرژی ازمزایای بسیارمهم این سوئیچ می باشد. وجود موتورجدید تا 60% انرژی را بدون تغییردرعملکرد کاهش داده ودر پاسخ به تقاضا های مختلف بسیار انعطاف پذیراست.

وزن 2.7 کیلوگرم
ابعاد 44 × 20 × 4.45 سانتیمتر
برند

سری

WGSW-28040

تعداد پورت

24 پورت

سرعت

10/100/1000

POE

ندارد

گارانتی

گارانتی 1 ساله سپنتا ارتباط

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سوئیچ پلنت WGSW-28040”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You have to be logged in to be able to add photos to your review.

Shopping cart
Sign in

یا

No account yet?

Create an Account